Cookie Consent by TermsFeed Generator

Registra el teu negoci

Emplena el formulari per a poder pujar el teu negoci al directori.

*camp obligatori

Gràcies per registrar-te

Revisarem la teva sol·licitud i pujarem com més aviat millor el teu negoci al directori.

Alguna cosa ha sortit malament

La sol·licitud no ha pogut enviar-se, si us plau, intenta-ho de nou.

Preguntes freqüents

Donar-me d'alta a la plataforma Més que Mai Gavà és gratuït? 

Si, és gratuït.

Qui es pot donar d'alta? 

Les empreses comercials, de serveis i de restauració de Gavà amb punt de venta i/o adreça fiscal a Gavà. Una empresa online amb la seva raó fiscal a Gavà també es pot donar d'alta.

Sòc un negoci online. Puc donar-me d'alta a la plataforma? 

Una empresa online amb adreça fiscal a Gavà si es pot donar d'alta.

Com puc donar-me d'alta al directori de negocis?

Emplenant el següent formulari:

Registra el negoci

Com puc donar d'alta una oferta?

Emplenant el següent formulari:
Registra una oferta

Abans de donar d'alta una oferta, cal que estigui donat d'alta al directori de negocis?

Si, primer has de donar d'alta el teu negoci i una vegada estigui ja podràs pujar una oferta.

Com podrà la clientela comprar el meu producte/servei/oferta?

La manera com la clientela podrà comprar serà, un cop clickin a la icona "comprar":

  • Redirigint a la vostra pàgina on line, i directament a la vostra pasarel·la de compra.
  • O bé al contacte del negoci que ens feu arribar i quedi registrat en el formulari perquè el client pugui contactar amb vosaltres i tancar la compra.
  • O bé a través de la plataforma PayPal, els que ja la tingueu donada d'alta.
Com i on rebo l'ingrés del val?

La plataforma és cega a les transaccions, només serveix com a portal. Els diners els rebràs directament en el teu compte de Paypal, en el cas que s’hagi realitzat la compra a través d’aquesta passarel·la de compra.

Puc fer servir el meu compte personal paypal?

No, per fins comercials s'ha d'utilitzar un compte negoci que pots sol·licitar a la plataforma. Si veus que t'has equivocat i ja tens alguna venta, posa't en contacte amb nosaltres.

Quantes ofertes puc posar?

A la plataforma pots posar fins a 5 ofertes.

Si ja tinc una oferta penjada que puc fer?

Si teniu alguna oferta penjada actualment, en el cas que vulgueu fer alguna modificació del contingut de l'oferta o canviar-la per una altra, ens ho podeu fer arribar a través del mail comercifires@gava.cat

En el cas de pujar noves ofertes, es pot fer a través del formulari de la web en aquest enllaç.

Important que especifiquis la data de caducitat del val.

Què s’ha de fer si ve a l'establiment un/a client/a amb el val caducat?

La data del val promocional indica la data màxima de consumició d’aquest per part de la clientela. Si aquesta es presentés a l’establiment amb el val caducat, el/la comerciant serà el/la que decidirà si bescanviar o no el val, segons el que estableix la normativa de consum i la seva política d’empresa.

Què succeeix si finalment faig un tancament de l’activitat i el/la client/a no ha pogut bescanviar el val de descompte que ha comprat? Quines opcions hi ha?

Quan un establiment comercial s’adhereix a la web s’inclou en l’avís legal que accepta el compromís de devolució de l’import del val promocional a la clientela que no l’ha pogut bescanviar abans de la data de caducitat, quan és per motiu de cessament de l’activitat.

Com puc controlar els ingressos per la compra de vals promocionals que em van arribant?

És aconsellable portar un control de la compra de vals promocionals de les teves ofertes. Tenir l’oferta que vas publicar, el nom de la persona i la data en que han comprat el val.  Serà més fàcil portal un control alhora de bescanviar-los.

Si tinc dubtes en relació a la plataforma, amb qui puc contactar?

Pots enviar un correu electrònic a comercifires@gava.cat o trucar a l’Ajuntament al telèfon 932639143.